משך הפעילות
45 דקות
קהל יעד
נוער
פורמט
מול קבוצה
סוג תוכן
הפעלה

פעילות בקבוצות המיועדת לעורר דיון ומודעות להשפעת הפרסומות על הרגלי הצריכה שלנו והמניפולציות שמפעילים עלינו המפרסמים.

בפעילות שני חלקים:

חלק א': צפייה וניתוח פרסומות (במליאה) – בחלק זה נכיר את העקרונות ומניפולציות הרגשיות הנפוצות בעולם הפרסום.

חלק ב': התנסות בכתיבת הצעה לפרסומת (בקבוצות) – בחלק זה ניישם את העקרונות שלמדנו ונחוש את פוטנציאל הפער בין הדימוי לבין המציאות.

מידע כללי

מה המטרה?

להמחיש את המניפולציה של הפרסומות, ואיך היא משפיעה על הרגלי הצריכה שלנו.

מה עושים?

  • צופים בפרסומות ומנתחים אותן
  • מנסחים הצעה לפרסומת תוך שימוש במניפולציות המקובלות בעולם הפרסום.

מה צריך?

  • מחשב+ מקרן
  • פתקים קטנים, כלי כתיבה וכובע או קופסה לאיסוף הפתקים
  • דפי הנחיות לפעילות – להיכנס לראש של המפרסמים
  • כלי כתיבה ויצירה (בריסטולים, טושים, צבעים וכד')

חומרים להורדה:

עוד מתחום תעבירו הלאה

סודות מחדר הפרסומאים
סודות מחדר הפרסומאים

בעולם השיווק והפרסום משקיעים סכומי עתק כדי... קרא עוד על סודות מחדר הפרסומאים

תיק-תק-ציב: משחק לימודי חוויתי לכל המשפחה
תיק-תק-ציב: משחק לימודי חוויתי לכל המשפחה

| כתב/ה: מערכת פעמונים

מהי משכנתה? מהי ריבית? משחק ללימוד מושגי... קרא עוד על תיק-תק-ציב: משחק...

דואר אלקטרוני






    איפוס סיסמא



      אינך רשום? אנא מלא את השדות הבאים
      הרשם ויהיה אחד מאלפי החברים שלנו, אנו מתחייבים לתכנים הולמים ומותאמים אישית עבורך, כמו כן תוכל להגיב באתר ולשלוח סיפורים.

        בחר תפקיד
        פעמונים עונים
        בשירות "פעמונים עונים" תוכלו לקבל מענה לשאלות בנושא כלכלת המשפחה.

        לידיעתכם, המידע והתשובות הניתנות הינם כלליים וחלקיים בלבד ואינם באים להחליף ייעוץ אישי מקצועי, המבוסס על נתוניו האישיים של הפונה. אם החלטת לפעול על בסיס מידע זה, חלה עליך האחריות המלאה והבלעדית לפעולתך ותוצאותיה ולא תחול כל אחריות על ארגון פעמונים או מי מטעמו.

          צור איתנו קשר / אנא מלא את השדות הבאים