עדכון 14.2.2019: בנק ישראל הטיל עיצום כספי בסך 675,000 על חברת ישראכרט!
לכתבה ב-ynet
עדכון 13.1.2019: חברת ישראכרט הסירה את הקמפיין "להפוך את המינוס לפלוס"!
למכתב התשובה של הפיקוח על הבנקים
בקמפיין פרסומי אותו מקדמת חברת ישראכרט לאחרונה, מוצע לצרכן "להפוך את המינוס לפלוס" וזאת לכאורה באמצעות נטילת הלוואה.
מסר זה, לטעמנו בפעמונים, עלול להטעות את משקי הבית, תוך ניצול של מצוקותיהם הכספיות ועידודם להגדיל את היקף מסגרת האשראי שלהם ללא בקרה מספקת, כאשר הם כבר מצויים ביתרת חובה בחשבון העו"ש שלהם, ולא מסוגלים להתנגד "לפיתוי" המוצע להם.
פנינו לאחרונה לחברת ישראכרט בבקשה להסיר את הקמפיין ונענינו בשלילה, פנינו לפיקוח על הבנקים והם הודיעו לנו שפעלו להסרת הקמפיין.
לקריאת מכתב הפניה לחברת ישראכרט
לקריאת מכתב התשובה של ישראכרט לפניה שלנו